diasostis Αρχική σελίδα diasostis
Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΓΩΝΙΑ
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    diasostis Αρχική σελίδα -> ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ
ΝΑΙ
17%
 17%  [ 3 ]
ΟΧΙ
82%
 82%  [ 14 ]
Σύνολο Ψήφων : 17

Συγγραφέας Μήνυμα
Ads






Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 11:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ads

Επιστροφή στην κορυφή
KOUROUKOS



Συμμετάσχουν: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 14, 2008 4:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ; ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ NOMOY ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ :
ΑΡΘΡΟ 1. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 : " Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ......"
ΑΡΘΡΟ 1. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2. : " Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ .... (στ) ΤΗΝ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΣΘΕΝΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΚΑΒ Ή ΑΛΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ.

Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΚΑΙ Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΑΤΗ. ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να διαβάσουν τις υπογραφές σε αυτό το forum!
Γραφτείτε ή Συνδεθείτε στο φόρουμ!

- Υπουργείο - Νομοθεσία και το αρχείο είναι PFYSN3PROSXEDIO.PDF ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ Γ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΟ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zakzak



Συμμετάσχουν: 14 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 204
Τόπος: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 14, 2008 4:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για διευκολυνση.... το link ειναι
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να διαβάσουν τις υπογραφές σε αυτό το forum!
Γραφτείτε ή Συνδεθείτε στο φόρουμ!






ευχαριστω φιλε KOUROUKOS

_________________
τον πεινασμένο,αντι να του δώσεις ενα ψαρι να φάει........μάθε τον να ψαρεύει!!!! (κινέζικη παροιμία)

Ποτε θα γινει καποιο δημοψηφισμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zakzak



Συμμετάσχουν: 14 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 204
Τόπος: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 14, 2008 5:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω οτι στο ΚΕΦ Β , αρθρο 4, παραγραφος 8 .........τα λεει ολα!!!!



αυτο που δεν καταλαβα ειναι το εξης: στην δημοσια διαβουλευση που εχει προηγηθει........

ποιοι μας εχουν εκπροσωπισει ;

και απο ποιο οργανο μεταφερεται η γνωμη των εργαζομενων;

εχουμε συμπληρωσει καποιο εντυπο με τις θεσεις μας;

εγω πρωτη φορα το βλεπω αυτο το προσχεδιο......και αυτο εχει φτασει στη Γ'αναθεωρηση.....

_________________
τον πεινασμένο,αντι να του δώσεις ενα ψαρι να φάει........μάθε τον να ψαρεύει!!!! (κινέζικη παροιμία)

Ποτε θα γινει καποιο δημοψηφισμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KOUROUKOS



Συμμετάσχουν: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 14, 2008 6:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΑΠΑΝΤΗΣΗ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΖΑΚΖΑΚ, ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΒΓΗΚΕ ΣΤΙΣ 19/1 ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΤΙΣ 2/4. ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΙΣ 11/4. Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΟΥΤΕ ΜΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΕΔΗΝ. ΚΑΙ ΕΝΩ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ, ΕΧΕΙ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΡΕΙ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ. ΕΑΝ ΔΕΙΣ ΔΕ ΤΑ 2 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΟΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ. ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΙ.......;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zakzak



Συμμετάσχουν: 14 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 204
Τόπος: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 14, 2008 10:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα ξερω να πω....οτι ειμαστε 3000 εργαζομενοι περιπου πανελλαδικα....
.....3000 εργαζομενοι.........μονο.........ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

το κακο ειναι πως σε λιγο καιρο θα μεινουμε 2980 ατομα...........περιπου....να αναρωτιωμαστε πως διαολο καταντησαμε εδω..........και γιατι δεν εχουμε κερδισει τα αυτονοητα!!!

_________________
τον πεινασμένο,αντι να του δώσεις ενα ψαρι να φάει........μάθε τον να ψαρεύει!!!! (κινέζικη παροιμία)

Ποτε θα γινει καποιο δημοψηφισμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
acccris



Συμμετάσχουν: 19 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 21, 2008 8:20 am    Θέμα δημοσίευσης: για να μην ξεχνιομαστε Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. η ομοσπονδια (καποιοι απο τους εκλεγμενους) το χρονικο διαστημα που αναφερει ο κουρουκος ηταν σοβαρα απασχολημενη με το στησιμο των εκλογων για την αναδειξη των νεων αντιπροσωπων(που καιρος για προσχεδια και διαφορα αλλα που μας αφορουν)
2. τα σωματεια κατα κανονα περι αλλων τυρβαζουν (καποια μελη του δσ στην θεσ/νικη ειχαν να ασχοληθουν με την υποψηφιοτητα τους για την ομοσπονδια)
3.το προσχεδιο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ δεν ειναι τιποτε λιγοτερο - περισοτερο απο αυτο που μας εχει πει σε ολους τους τονους και με ολους τους τροπους η σημερινη πολιτικη ηγεσια του τοπου [ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ] αυτο βεβαια σε συνδυασμο με τις μικροτερες δυνατον αμοιβες σε ολους τι να την κανεις την δημοσια υγεια οταν εχουν επενδυθει τοσα δις ευρω απο τους ιδιωτες (πρεπει να τα αποσβεσουν)
4.τωρα αν κανουμε τον κοπο να συνδυασουμε ολα αυτα με το γεγονος πως καταφερνουμε μετα απο δυο και κατι δεκαετιες λειτουργιας του ΕΚΑΒ να ειμαστε χωρισμενοι σε ομαδουλες και παραρτηματα διαφορων επιροων νομιζω πως θα καταλαβουμε τι μας περιμενει αν δεν καταφερουμε να γινουμε επιτελους ενα ενιαιο συνολο εργαζομενων πανελλαδικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
KOUROUKOS



Συμμετάσχουν: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 24, 2008 8:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Γενικές πληροφορίες ταυτότητας σχετικά με το Σχέδιο Νόμου.

Α. ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Όνομα Αρχείου Sxedio_nomou_pfy_2008.pdf
Ημερομηνία Ανάρτησης στο διαδίκτυο 23/1/2008
Πως θα το βρείτε www.mohaw.gr – Υπουργείο – Νομοθεσία
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να διαβάσουν τις υπογραφές σε αυτό το forum!
Γραφτείτε ή Συνδεθείτε στο φόρουμ!


Β. ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – Β’ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΠΡΟ-ΣΧΕΔΙΟ.
Όνομα Αρχείου Snpfy2008b.pdf
Ημερομηνία Ανάρτησης στο διαδίκτυο 12/3/2008
Πως θα το βρείτε www.mohaw.gr – Υπουργείο – Νομοθεσία

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να διαβάσουν τις υπογραφές σε αυτό το forum!
Γραφτείτε ή Συνδεθείτε στο φόρουμ!


Γ. ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – Γ’ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ.
Όνομα Αρχείου Pfysn3prosxedio.pdf
Ημερομηνία Ανάρτησης στο διαδίκτυο 2/4/2008
Πως θα το βρείτε www.mohaw.gr – Υπουργείο – Νομοθεσία

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να διαβάσουν τις υπογραφές σε αυτό το forum!
Γραφτείτε ή Συνδεθείτε στο φόρουμ!



2. Αρχική Τοποθέτηση

«……Το νέο σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, που προτείνουμε, είναι η πρώτη στην ιστορία του ΕΣΥ ολοκληρωμένη πρόταση, σχεδιάστηκε με την σκέψη στραμμένη αποκλειστικά στις ανάγκες του πολίτη και χωρίς τις αγκυλώσεις που προξένησαν διάφορα συντεχνιακά ή ιδιωτικά συμφέροντα αλλά και παρωχημένες και συγκεντρωτικές αντιλήψεις…...
…Σε συνέχεια των συζητήσεων μας και των επαφών μας τα τελευταία 2 χρόνια, έχω την τιμή να θέσω σε ανοικτή διαβούλευση μέσω του site του Υπουργείου μας, το νέο σχέδιο νόμου για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Αναμένουμε τις εποικοδομητικές παρατηρήσεις σας και την δημιουργική συνδρομή σας προσβλέποντας στην ταχύτερη δυνατή, ώστε να κατατεθεί στη βουλή και να αποτελέσει νόμο του…»

Το παραπάνω αποτελεί εισαγωγικό απόσπασμα της επιστολής Αβραμόπουλου στο διαδίκτυο στα πλαίσια της παρουσίασης του πρώτου προσχεδίου του νόμου. Έχετε να πείτε τίποτε; 2 χρόνια συζητήσεις με ποιους από το ΕΚΑΒ; Ανοικτή διαβούλευση με ποιους από το ΕΚΑΒ; Ήδη είμαστε στην μετά το Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο εποχή. Ακούσατε
ποτέ τίποτα; Ενημερωθήκατε για αυτό; 2 χρόνια και 3 μήνες, τι κάναμε συνάδελφοι για ένα σχέδιο νόμου που λαμβάνει αποφάσεις για το Δημόσιο χαρακτήρα του ΕΚΑΒ και την βιωσιμότητα μας; Η ομοσπονδία, που με απλοχεριά έκανε ενημερώσεις και ξεσήκωνε τον κόσμο και έκανε αισθητή τη παρουσία της, τώρα που ξεσηκώνεται ο υπόλοιπος κόσμος, που είναι; Κάντε μία περιήγηση στο διαδίκτυο και θα δείτε τι συμβαίνει. Γιατί τηρεί σιγή ιχθύος; Γιατί τόσο ησυχία; Να υποθέσουμε ότι ξαφνικά έγινε ανεπαρκής και ανίκανη να διαβάσει τα σημεία των καιρών; Να υποθέσουμε, ότι δεν αντιλαμβάνεται την σοβαρότητα της κατάστασης; Να υποθέσουμε ότι ξαφνικά αγνοεί τους συναδέλφους, που πρέπει να ξέρουν το τι τους ετοιμάζει αυτή η κυβέρνηση, και εάν ναι γιατί τους αγνοεί; Ή μήπως – το λέμε με ευθύτητα – η ομοσπονδία έκανε ενέργειες, είδε ότι βρήκε τοίχο μπροστά της, εξαιτίας των συνολικών αγωνιστικών κινητοποιήσεων της και της υπερβολικής διάρκειας τους, από το υπουργείο και μη μπορώντας να κάνει τίποτε άλλο, προτίθεται να το περάσει «στα μαλακά» συμπλέοντας με την κυβερνητική πολιτική και να φέρει τον κόσμο προ τετελεσμένου γεγονότος, υποβαθμίζοντας το όλο ζήτημα και επιχειρώντας με αυτή την μη ενημέρωση να ελαχιστοποιήσει ή / και να φιμώσει κάθε πιθανή άλλη άποψη; Ή τελικά μήπως κρύβεται κάτι άλλο από πίσω, που αυτό το κάτι την έχει εγκλωβίσει σε αναγκαστική απραξία; Ας μας απαντήσει κάποιος από αυτούς, διότι η ευθύνη τους είναι τεράστια.
Όπως και να το δει κανείς, είναι ανάγκη έστω και τώρα, στο παρά ένα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Το σχέδιο νόμου, το οποίο ξεκίνησε σαν σύνολο προθέσεων, τώρα μετά το Γ’ προσχέδιο, μεταβάλλεται σε σύνολο αποφάσεων. Είναι προφανής η πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στη δημιουργία ΣΔΙΤ, με προοδευτικά μειούμενη την παρουσία του κράτους. Μην ψάξετε να το δείτε γραμμένο. Όποιος ξέρει να διαβάζει και να βλέπει πίσω από τα γραφόμενα, θα το δει καθαρά. Είναι προφανές. Και όποιος ισχυρισθεί το αντίθετο, προσπαθήσει να υποβαθμίσει τον επερχόμενο κίνδυνο, αρκεσθεί σε παιδαριώδη σχόλια ή τέλος θεωρήσει, ότι η ύπαρξη του ΕΚΑΒ είναι εξ’ ορισμού δεδομένη και αυτονόητη, κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, είναι πιο επικίνδυνος και από αυτούς τους κυβερνώντες, για το σύνολο των εργαζομένων και πρέπει να απομονωθεί άμεσα. Βρισκόμαστε σε πόλεμο. Πάρτε το χαμπάρι. Και δεν χωρούν ούτε εφησυχασμοί, ούτε χάϊδεμα αυτιών. Και όσοι χειρίστηκαν το θέμα αυτό μέσα ή έξω από την ομοσπονδία, μόνοι τους αυτόκλητοι διαπραγματευτές ή στα πλαίσια διευθυντηρίων, απέτυχαν στους χειρισμούς τους και αγνόησαν όλους εμάς και μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση, καλό θα ήταν να τα μαζέψουν από τώρα και να σηκωθούν να φύγουν. Διότι ούτως ή άλλως, σε λίγο καιρό θα βγει όλη η αλήθεια στο φως και δεν θα ξέρουν που να σταθούν. Και είμαστε καλοπροαίρετοι, γιατί μία κακοπροαίρετη ερμηνεία της εν γένει στάσης της ομοσπονδίας θα μπορούσε να είναι ότι αυτή η μυστικότητα στους χειρισμούς , μπορεί και να σημαίνει ότι δεν έκαναν τίποτε - και τι να πουνε στον κόσμο - όχι επειδή δεν ήθελαν, αλλά επειδή δεν μπορούσαν, διότι το υπουργείο τους έχει δέσμιους – όλους ή συγκεκριμένους - σε κάτι με το οποίο τους έχει καθηλώσει, αφαιρώντας τους την δυνατότητα της όποιας αντίδρασης, της όποιας εκφοράς άλλης αντίθετης άποψης, όμως αυτό μένει να αποδειχθεί. Εκτός και εάν ήταν τόσο απασχολημένοι με την προεκλογική περίοδο για την διασφάλιση της επανεκλογής τους, που ένα «θεματάκι» ήσσονος, όπως αποδεικνύεται, για αυτούς σημασίας, σαν και αυτό των προσχεδίων, δεν χωρούσε στην ατζέντα τους.

3. Ανάλυση των άρθρων του προσχεδίου που μας ενδιαφέρουν

Αρχικό προσχέδιο νόμου
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Άρθρο 1
2. Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας περιλαμβάνει:
………………………………..

(η) την επείγουσα μεταφορά ασθενών μέσω του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) ή άλλων μέσων μεταφοράς ασθενών, …..

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Άρθρο 1
2. Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας περιλαμβάνει:
………………………………..

(στ) την επείγουσα μεταφορά ασθενών, μέσω του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) ή άλλων μέσων μεταφοράς ασθενών,…….

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Άρθρο 1
2. Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας περιλαμβάνει:
………………………………..

(στ) την επείγουσα μεταφορά ασθενών, μέσω του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) ή άλλων μέσων μεταφοράς ασθενών,

Ανάλυση : Η διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των επειγουσών διακομιδών και η έμμεση απόδειξη, ότι η κυβέρνηση διασφαλίζει το δημόσιο χαρακτήρα του ΕΚΑΒ, θα μπορούσε να ήταν μία απλή προσθήκη 2 λέξεων «ή άλλων δημοσίου χαρακτήρα μέσων μεταφοράς ασθενών». Και δεν θα απαιτούνταν ούτε διευκρινίσεις που απλά αγοράζουν χρόνο, αλλά προς όφελος τίνος (Wink , ούτε τίποτε άλλο. Άλλα όταν ο ιδιώτης έχει κάνει επενδύσεις και παράλληλα το ΕΚΑΒ και οι συνδικαλιστές σε οποιοδήποτε βαθμίδα σφυρίζουν αδιάφορα και περί άλλων τυρβάζουν, τι περιμένατε; Δεν θα περιορισθεί ο ιδιώτης σε δευτερογενείς. Θα πάρει και το επείγον. Η ταφόπλακα στο ΕΚΑΒ έχει μπει και όσοι ζητωκραυγάζουν και έχουν «καβαλήσει καλάμι» και λειτουργούν με δογματισμούς, θέλουμε να δούμε τώρα που θα πάνε να κρυφτούν, γιατί ένα «συγγνώμη, κάναμε λάθος» δεν φθάνει για να επανορθώσει την κατάσταση. Αυτοί της ομοσπονδίας, που τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν μπόρεσαν να περάσουν αυτή την τροποποίηση και δεν ενημέρωσαν τον κόσμο, να δούμε πως θα δικαιολογήσουν την ανεπάρκεια τους να στηρίξουν τον δημόσιο χαρακτήρα του ΕΚΑΒ ή θα μας πουν ότι τέλειωσε η τύχη τους ;

Αρχικό προσχέδιο νόμου
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Άρθρο 1
………………………………………….

3. Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας παρέχεται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που εντάσσονται στο Εθνικό Δίκτυο Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν.

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Άρθρο 1
………………………………………….

3. Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας παρέχεται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που εντάσσονται στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν.

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Άρθρο 1
………………………………………….

3. Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας παρέχεται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που εντάσσονται στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν.

Ανάλυση : Δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται παραπάνω ανάλυση. Άλλωστε σε κανένα σημείο του σχεδίου νόμου, δεν αποκλείει ότι ο ιδιώτης μπορεί να κάνει επείγουσες διακομιδές, ούτε υπάρχει άρθρο που να λέει σαφώς, ότι από τις παρεχόμενες από τον ιδιώτη υπηρεσίες, εξαιρούνται οι επείγουσες διακομιδές. Πουθενά δεν υπάρχει σαφής διαχωρισμός, αλλά ούτε και κάποιας μορφής εξαίρεση. Ακόμη το σύστημα ηλεκτρονικής κάρτας πληρωμών ανοίγει το δρόμο της κοστολόγησης υπηρεσιών που άπτονται του χώρου μας, επομένως ανοίγει διάπλατα τον δρόμο και στον ιδιώτη, και θα ήταν αφελής κανείς να πιστεύει ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί, στα πλαίσια εκχώρησης ολοένα και μεγαλύτερου κομματιού από την πίτα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Δεν υπάρχει αναφορά

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 2
Γενική Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………

2. Σε κάθε Δ.Υ.ΠΕ. συνιστώνται με το παρόν Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που ασκούν, εντός των ορίων της περιοχής αρμοδιότητας της Δ.Υ.ΠΕ., παράλληλα με την Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης αυτής στα θέματα της λειτουργίας και ελέγχου των κέντρων υγείας πόλης και των κέντρων υγείας περιφέρειας.

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 2
Γενική Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………

2. Σε κάθε Δ.Υ.ΠΕ. συνιστώνται με το παρόν Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που ασκούν, εντός των ορίων της περιοχής αρμοδιότητας της Δ.Υ.ΠΕ., παράλληλα με την Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης αυτής στα θέματα της λειτουργίας και ελέγχου των κέντρων υγείας πόλης και των κέντρων υγείας περιφέρειας.

Ανάλυση : Στη παρούσα φάση μπορεί να θεωρήσει κάποιος ότι δεν συντρέχει λόγος ένταξης του ΕΚΑΒ στις ΔΥΠΕ. Όμως κάποιος που μπορεί και βλέπει μακριά, μία δυνατότητα που από πολλούς και ιδίως συνδικαλιστές λείπει, θα δει καθαρά ότι σε μία προσπάθεια μείωσης της συμμετοχής του κράτους σε αυτή την επιχειρούμενη ΣΔΙΤ και από την στιγμή που υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές δημόσιες και ιδιωτικές, η κατάργηση του ΕΚΑΒ ως ενιαίου οργανισμού και η ενσωμάτωση του σε επιμέρους νοσοκομεία μέσω των ΔΥΠΕ ή απευθείας στις ΔΥΠΕ σαν επιμέρους υποδιεύθυνση τους, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, άλλα ένα από τα πιθανότερα σενάρια της τύχης που περιμένει το ΕΚΑΒ. Άλλωστε από την διάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προκύπτει ότι το ΕΚΑΒ εντάσσεται στην Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οπότε σε μία αποκεντρωμένη ανάπτυξη τι το πιο εύκολο, από το να δημιουργηθούν υποδιευθύνσεις σε όλη την επικράτεια.

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Άρθρο 3
Δημόσιοι φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
……………………………….

1. Οι υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας παρέχονται από τους ακό-λουθους Δημόσιους φορείς:
(η) τις κινητές μονάδες: αα) πρόληψης, ββ) ψυχικής υγείας, γγ) πρωτοβάθμιας υγείας
(θ) το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.), το οποίο υπάγεται στον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και εποπτεύεται από τη Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας,
(ια) τις υπηρεσίες επείγουσας ιατρικής,

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
……………………………….

2. Οι υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας παρέχονται από τους ακόλουθους Δημόσιους φορείς:
(στ) τις κινητές μονάδες: αα) πρόληψης, ββ) ψυχικής υγείας, γγ) πρωτοβάθμιας υγείας,
(ζ) το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.), το οποίο υπάγεται στον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και εποπτεύεται από τη Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας,
(θ) τις υπηρεσίες επείγουσας ιατρικής,

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
……………………………….

3. Οι υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας παρέχονται από τους ακόλουθους Δημόσιους φορείς:
(στ) οι κινητές μονάδες: αα) πρόληψης,
ββ) ψυχικής υγείας, γγ) πρωτοβάθμιας υγείας,
(ζ) το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.),
(θ) τις υπηρεσίες επείγουσας ιατρικής,

Ανάλυση : Ενώ η διατύπωση στο αρχικό και στο Β’ Αναθεωρημένο προσχέδιο θα αποτελούσε μία κατ’ ελάχιστον διασφάλιση, ότι το ΕΚΑΒ δεν πρόκειται να υποβαθμισθεί, συρρικνωθεί και τελικά ιδιωτικοποιηθεί (Wink εφόσον υπάγεται απ’ ευθείας στον υπουργό, διότι ο υπουργός δεν ιδιωτικοποιείται, το υπουργείο δεν ιδιωτικοποιείται με τα ως τώρα δεδομένα τουλάχιστον, στο Γ’ Αναθεωρημένο προσχέδιο η διατύπωση αυτή αλλάζει, η έμμεση αυτή διαβεβαίωση εξαφανίζεται. Και αναρωτιόμαστε, τι σόι χειρισμοί είναι αυτοί που έχουν σαν αποτέλεσμα τέτοια αυτογκόλ και αν πρέπει να περιμένουμε και χειρότερα. Και το ερώτημα παραμένει: Γιατί άλλαξε η διατύπωση. Είναι αποτέλεσμα χειρισμών της ομοσπονδίας; Και εάν δεν είναι, η ομοσπονδία, που δεν μπήκε στον κόπο να ενημερώσει κανένα, γιατί δεν το θεώρησε απαραίτητο και το χειρίστηκε μόνη της διατηρώντας μία πρωτοφανή μυστικότητα, γιατί δεν το απέτρεψε; Και τι είναι αυτές οι κινητές μονάδες πρωτοβάθμιας υγείας και οι υπηρεσίες επείγουσας ιατρικής; Μήπως από τα σημείο αυτό ξεκινάει η διάλυση του ΕΚΑΒ, αποδυναμώνοντας το, από επιμέρους του υπηρεσίες;

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Άρθρο 3
Δημόσιοι φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
……………………………………

2. Από την ένταξη των δημοσίων φορέων της παραγράφου 1 του παρόντος στο Εθνικό Δίκτυο Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, δεν επέρχεται οποιαδήποτε μεταβολή στο εργασιακό καθεστώς των υπηρετούντων ιατρών και λοιπών κατηγοριών εργαζομένων.

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
……………………………………

3. Από την ένταξη των δημοσίων φορέων της παραγράφου 1 του παρόντος στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, δεν επέρχεται οποιαδήποτε μεταβολή στο εργασιακό καθεστώς των υπηρετούντων ιατρών και λοιπών κατηγοριών εργαζομένων.


Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
……………………………………

3. Από την ένταξη των δημοσίων φορέων της παραγράφου 1 του παρόντος στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, δεν επέρχεται οποιαδήποτε μεταβολή στο εργασιακό καθεστώς των υπηρετούντων ιατρών και λοιπών κατηγοριών εργαζομένων.

Ανάλυση : Για αυτό το άρθρο το μόνο σχόλιο που μπορεί να γίνει είναι ότι όταν έχουν κάτι στο μυαλό τους οι κυβερνώντες, εθελουσία έξοδο, μείωση προσωπικού, υποβάθμιση, κλείσιμο ή αλλαγή της μορφής μίας υπηρεσίας κλπ προσπαθούν να σε καθησυχάσουν με αυτό τον τρόπο. Άλλωστε υπάρχουν τόσα παραδείγματα. Και όποιος το αγνοήσει κακό του κεφαλιού του. Αυτό το άρθρο αποτελεί στην ουσία μία προειδοποίηση ότι έπονται και άλλα κακά (Wink, ο χρόνος θα το δείξει.

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Άρθρο 4
Ιδιωτικοί φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………………………..

1. Οι υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας μπορούν να παρέχονται και από στις ακόλουθους ιδιωτικούς φορείς υπό στις όρους και στις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν:
(α) ιδιωτικά ιατρεία και πολυϊατρεία ιδίως στις ειδικότητες παθολογίας, φυσιατρικής, παιδιατρικής, οδοντιατρικής, καρδιολογίας, ορθοπεδικής, δερματολογίας, οφθαλμιατρικής, γυναικολογίας, ουρολογίας, ψυχιατρικής, νευρολογίας, γενικής ιατρικής και κάθε άλλη ειδικότητα που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετά από εισήγηση του ΚΕΣΥ, ……

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………………………..

4. Οι υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας μπορούν να παρέχονται και από τους ακόλουθους ιδιωτικούς φορείς υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στις διατάξεις του παρόντος:
(α) ιδιωτικά ιατρεία και πολυιατρεία ιδίως στις ειδικότητες παθολογίας, φυσιατρικής, παιδιατρικής, οδοντιατρικής,
καρδιολογίας, ορθοπεδικής, δερματολογίας, οφθαλμιατρικής, γυναικολογίας, ουρολογίας, ψυχιατρικής, νευρολογίας, γενικής ιατρικής, παιδοχειρουργικής, ωτορινολαρυγγολογίας, ρευματολογίας, ενδοκρινολογικής και γενικής χειρουργικής και κάθε άλλη ειδικότητα που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετά από εισήγηση του ΚΕΣΥ,….

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………………………..

4. Οι υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας μπορούν να παρέχονται και από τους ακόλουθους ιδιωτικούς φορείς υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στις διατάξεις του παρόντος:
(α) ιδιωτικά ιατρεία και πολύ - ιατρεία ιδίως στις ειδικότητες παθολογίας, φυσιατρικής, παιδιατρικής, οδοντιατρικής,
καρδιολογίας, ορθοπεδικής, δερματολογίας, οφθαλμιατρικής, γυναικολογίας, ουρολογίας, ψυχιατρικής, νευρολογίας, γενικής ιατρικής, παιδοχειρουργικής, ωτορινολαρυγγολογίας, ρευματολογίας, ενδοκρινολογικής και γενικής χειρουργικής και κάθε άλλη ειδικότητα που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετά από εισήγηση του ΚΕΣΥ,……

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Δεν υπάρχει αναφορά

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………………………..

5. Η ένταξη των ιδιωτικών φορέων στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, γίνεται με:
(α) την υποβολή δήλωσης συμμετοχής του ενδιαφερόμενου φορέα στη Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με την οποία ο φορέας δηλώνει ότι προσχωρεί στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ένταξή του ……..

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………………………..

5. Η ένταξη των ιδιωτικών φορέων στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, γίνεται με:
(α) την υποβολή δήλωσης συμμετοχής του ενδιαφερόμενου φορέα στη Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με την οποία ο φορέας δηλώνει ότι προσχωρεί στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ένταξή του ……..

Ανάλυση : Σε αυτό το σημείο έχουμε να κάνουμε με την δυνατότητα δημιουργίας «ιδιωτικών ΕΚΑΒ». Οι όροι και οι προϋποθέσεις οι οποίοι δεν αποσαφηνίζονται εδώ και δεν έχει και κανένα λόγο ο υπουργός να το κάνει εδώ, θα είναι αντικείμενο υπουργικών αποφάσεων οι οποίες θα έχουν να κάνουν με την διαχείριση των ιδιωτικών συμφερόντων και με τους κανόνες της ανταγωνιστικότητας και θα είναι αυτά – οι όροι και οι προϋποθέσεις – που θα φέρουν το καίριο πλήγμα στο ΕΚΑΒ. Μπορεί να μην είναι αύριο αλλά θα είναι στην επόμενη 5ετία, γιατί αυτό το χρονοδιάγραμμα υπάρχει για την υλοποίηση του συστήματος. Και τότε αγαπητοί μου θα εξυπηρετούμε τον ιδιώτη με ότι προσωπικό και ασθενοφόρα θα υπάρχουν, τότε δεν θα κατεβαίνουμε ούτε για «κατούρημα» και δεν θα μπορούμε να αρθρώσουμε λέξη, ούτε να βρούμε το δίκιο μας που θα το έχουμε απολέσει από τις αμαρτίες του παρελθόντος. Η διαπραγματευτική συνδικαλιστική ισχύς μας τείνει να εκμηδενισθεί. Το ΕΚΑΒ θα καταρρεύσει και από τις επιλογές της εφαρμοζόμενης συνδικαλιστικής πρακτικής τους.

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Δεν υπάρχει αναφορά

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Δεν υπάρχει αναφορά

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 4
Φορείς παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
…………………………………………..

8. Με αποφάσεις του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης δύναται να υπαχθούν, πέραν όσων ορίζονται στις παραγράφους 2 (αφορά τους δημόσιους φορείς) και 4 (αφορά τους ιδιωτικούς φορείς) του παρόντος άρθρου και άλλοι φορείς, δημόσιοι και ιδιωτικοί, στο Γενικό Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Ανάλυση : Χωρίς σχόλια

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Άρθρο 6
Εισαγωγή των ασφαλισμένων
στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ.
……………………………………………….

2. Η επείγουσα μεταφορά ασθενών ως και η έκτακτη επείγουσα εισαγωγή ασθενούς στα νοσοκομεία, γίνεται με παραπεμπτικό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.), του εφημερεύοντος νοσοκομείου της αντίστοιχης ειδικότητας, στο οποίο παραπέμπονται τα επείγοντα περιστατικά από τους λοιπούς φορείς Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 6
Εισαγωγή των ασφαλισμένων
στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ.
……………………………………………….

2. Η επείγουσα εισαγωγή του ασθενούς στα νοσοκομεία γίνεται άμεσα με τη μεταφορά του, μετά από παραπεμπτικό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.), του εφημερεύοντος νοσοκομείου της αντίστοιχης ειδικότητας.

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Άρθρο 6
Εισαγωγή των ασφαλισμένων
στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ.
……………………………………………….

2. Η επείγουσα εισαγωγή του ασθενούς στα νοσοκομεία γίνεται άμεσα με τη μεταφορά του, μετά από παραπεμπτικό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.), του εφημερεύοντος νοσοκομείου της αντίστοιχης ειδικότητας.

Ανάλυση : Εδώ οι διατυπώσεις είναι ασαφείς. Η ερμηνεία μας είναι πως κατά πάσα πιθανότητα τα Τ.Ε.Π θα είναι και εκτός νοσοκομείων π.χ. το Νοσοκομείο Άγιος Δημήτριος ή κάποιο κέντρο υγείας αστικού τύπου και από εκεί θα δίνονται τα παραπεμπτικά. Και οι εφημερεύοντες υγειονομικοί σχηματισμοί θα είναι δημόσιοι και ιδιωτικοί. Αυτό σημαίνει ότι η σημερινή κλήση του επείγοντος θα γίνεται σε 2 κινήσεις, μία από το τόπο του συμβάντος στο ΤΕΠ και μία από το ΤΕΠ στον εφημερεύοντα Υγειονομικό σχηματισμό, που μπορεί να είναι παραπάνω από δύο (δημόσιοι και ιδιωτικοί). Άρα, σύμφωνα πάντα με την ερμηνεία μας, που έχουμε την αίσθηση ότι δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα, μία κλήση θα είναι διπλή κίνηση δικού μας ασθενοφόρου ή και αυτό είναι το πιθανότερο, να δημιουργηθεί δεύτερος και τρίτος μηχανισμός αυτή τη φορά όμως δευτερευουσών επειγουσών διακομιδών δημόσιου και ιδιωτικού χαρακτήρα αντίστοιχα, πάλι εις βάρος μας.

Αναλύοντας τώρα το άρθρο 7 του συστήματος ηλεκτρονικής κάρτας πληρωμών, θεωρούμε προφανές ότι η κοστολόγηση των ιατρικών ή άλλων δαπανών, όχι σήμερα, αλλά σύντομα, θα φέρει και την κοστολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών που άπτονται του αντικειμένου μας. Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, δεδομένου ότι το ΕΚΑΒ δεν εξαιρείται του εγχειρήματος της επιχειρούμενης ΣΔΙΤ. Και επειδή ήδη ακούμε τις αντιρρήσεις σας, να σας προλάβουμε και να σας πούμε, τούτο: Μην το αντιμετωπίζετε με δεδομένο το είδος του επείγοντος που εμείς εξυπηρετούμε και που μπορεί να είναι το τελευταίο που θα κοστολογηθεί. Σκεφθείτε ότι υπάρχουν οι αεροδιακομιδές, οι επείγουσες διανοσοκομειακές διακομιδές κ.ο.κ. Η κοστολόγηση είναι μονόδρομος. Μην ξεχνάτε την MARFIN και την δηλωμένη από τον Ιούνιο ή Ιούλιο του 2007 πρόθεση της να ενεργοποιήσει στόλο ελικοπτέρων και κινητών μονάδων καρδιολογικών και το μόνο που περιμένει και απαιτεί από την κυβέρνηση είναι οι κατάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις. Ε λοιπόν αυτές έρχονται μέσα από αυτό το νομοσχέδιο, ιδιαίτερα όταν θα μετατραπούν όλες αυτές οι ιδιωτικές υποδομές σε υγειονομικούς σχηματισμούς. Αλλά και εδώ στη Θεσσαλονίκη περιμένουμε από ώρα σε ώρα αντίστοιχες ιδιωτικές επενδύσεις. Συνεπώς ο δημόσιος χαρακτήρας και η δωρεάν υγεία σε λίγο θα αποτελεί μία ανάμνηση και εμείς θα είμαστε οι παράπλευρες απώλειες. Το δυστύχημα είναι ότι θα μπορούσαμε να βρισκόμαστε σε καλύτερη θέση, αλλά δυστυχώς….

Αρχικό προσχέδιο νόμου
Άρθρο 12
Οργανισμός «Εθελοντών Κοινωνία»
…………………………..

2. Με την ιδρυτική πράξη καθορίζονται ο σκοπός του ιδρύματος, που είναι η ανάπτυξη του κοινωνικού εθελοντισμού στη χώρα, η ανάπτυξη του θεσμού της άτυπης φροντίδας υγείας και η ανάπτυξη του προγράμματος υιοθεσίας νησιωτικών συμπλεγμάτων από φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, της δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, οι πόροι του ιδρύματος, με-ταξύ των οποίων είναι οι ετήσιες επιχορηγήσεις του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, έσοδα από την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα.

4. Το ίδρυμα μπορεί να ιδρύει γραφεία σε όλες τις περιφέρειες της χώρας και να αναπτύσσει περιφερειακά δίκτυα εθελοντικής δράσης.

Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Έχει αποσυρθεί

Γ’ αναθεωρημένο προσχέδιο
Έχει αποσυρθεί
Ανάλυση : Το άρθρο αυτό δίνει και μία άλλη πτυχή της πολιτικής τους. Εκεί όπου δεν φθάνει το κράτος, εκεί όπου δεν συμφέρει τον ιδιώτη να επενδύσει, δημιουργεί μηχανισμούς εθελοντών, μελλοντικούς αυριανούς συμβασιούχους ή εποχικούς και παράγκες. Εάν δε ρίξουμε μία ματιά στην χρηματοδότηση τους, βλέπουμε ότι είναι ένας έξυπνος τρόπος απεμπλοκής του προϋπολογισμού του υπουργείου με ταυτόχρονη κάλυψη αναγκών. Μπορεί να αποσύρθηκε, αλλά η πρόθεση πάντα υπάρχει και σχετική τροποποίηση μπορεί να εμφανισθεί στο μέλλον. Δεν πρέπει να υπάρχει εφησυχασμός, διότι αυτού του είδους οι μηχανισμοί σε οποιαδήποτε μορφή τους και χωρίς να υπάρχει το κατάλληλο συνήθως νομικό πλαίσιο, λειτουργούν ανταγωνιστικά και τελικά εις βάρος του επίσημου κρατικού μηχανισμού, με τη μη κάλυψη των πραγματικών αναγκών. Αλλά ακόμη και εάν δεν δημιουργηθούν οι παραπάνω μηχανισμοί και ανατεθούν σε τρίτους εκτός του φορέα, το έργο του τελευταίου, το αποτέλεσμα θα είναι η δυσλειτουργία του συστήματος, γιατί αυτές οι λύσεις είναι μόνο για το «φαίνεσθε» και τελικά εις βάρος και όχι υπέρ του πολίτη.

Θα ήταν ωστόσο καλό πέρα από τον παραπάνω εντοπισμό των άρθρων που αφορούν το ΕΚΑΒ, να διαβασθούν τα προσχέδια αυτά στο σύνολο τους από όλους, ώστε ο καθένας με τα φίλτρα που διαθέτει να αντιληφθεί το τι τον περιμένει και να κάνει την αυτοκριτική του, εάν δηλαδή η λευκή επιταγή που έδινε τόσο καιρό σε συγκεκριμένους συνδικαλιστές, προκειμένου να αποκατασταθεί μία αμφιβόλου αποτελέσματος νομιμότητα, είχε τα αναμενόμενα για αυτόν αποτελέσματα. Είναι γεγονός ότι τα προσχέδια, δημιουργούν - ακόμη και ανάμεσα στις τάξεις των μεγαλοσχήμονων στελεχών του ΕΚΑΒ, που από ότι φαίνεται το υπουργείο τους έπιασε εξ απήνης - άσχημη περιρρέουσα ατμόσφαιρα, αίσθημα ανασφάλειας και οδηγούν στην συνειδητοποίηση της επώδυνης διαπίστωσης, ότι η αναγκαιότητα αυτής της υπηρεσίας δεν είναι αυτονόητη, δεδομένη, αλλά πλέον αμφισβητείται και η βιωσιμότητα της θα εξαρτάται από την διαρκή και επίπονη προσπάθεια αυτή η αναγκαιότητα καθημερινά να αποδεικνύεται. Επαναλαμβάνουμε και δεν θα κουραζόμαστε να επαναλαμβάνουμε, ότι δεν θα πρέπει να περιορισθούμε στην «στενή» και «επιφανειακή» ανάγνωση των άρθρων των προσχεδίων, αλλά στην αναζήτηση προθέσεων και σκοπιμοτήτων που «κρύβονται» πίσω από τα γραφόμενα. Άλλωστε μην ξεχνάτε, ότι είναι η αρχή και όχι το τέλος, συνεπώς κανείς υπουργός δεν ανοίγει όλα τα χαρτιά του. Και όσοι θεωρείτε, ότι είναι ακόμη ένα νομοσχέδιο που εξυπηρετεί την υστεροφημία του Αβραμόπουλου, πλανάστε πλάνη οικτρά. Εάν κάτι έχουμε μάθει από αυτή την κυβέρνηση, αυτό είναι ότι η έννοια του πολιτικού κόστους λείπει από το λεξιλόγιο της, όταν πρόκειται για εξυπηρέτηση – υλοποίηση των επιλογών της, των μεταρρυθμίσεων της. Και αυτό βάλτε το καλά στο μυαλό σας.

4. Ανακεφαλαιώνοντας :

1. Το σχέδιο νόμου αυτό αποτελεί την απαρχή μίας νέας τεράστιας ΣΔΙΤ στα πλαίσια του ΕΣΥ.
2. Tο νομοσχέδιο ανοίγει επίσημα πλέον την πόρτα του ΕΣΥ στον ιδιώτη, με όρους και προϋποθέσεις που δεν αποσαφηνίζονται εδώ, αλλά σίγουρα θα αποτελέσουν αντικείμενο «ευέλικτων» υπουργικών αποφάσεων, ενταγμένων στη πολιτική της προοδευτικής και τελικά πλήρους (Wink ιδιωτικοποίησης του συστήματος υγείας.
3. Η ηλεκτρονική κάρτα πληρωμών ανοίγει το δρόμο αύριο στην επιμέρους κοστολόγηση υπηρεσιών που μέχρι σήμερα ήταν δωρεάν, προσθέτοντας ακόμη μία ελκυστική αγορά στη διάθεση του ιδιώτη και ακόμη ένα τρόπο συρρίκνωσης του Δημόσιου χαρακτήρα της υγείας.
4. Η σε ότι αφορά το ΕΚΑΒ υποβάθμιση, όπως αυτή διαφαίνεται από την παραπάνω ανάλυση των παραγράφων, είναι πλέον προ των πυλών.
5. Οι δηλώσεις της Ομοσπονδίας ότι ανέδειξαν το θέμα των δευτερογενών διακομιδών, η πάλη των εργαζομένων που ανήκουν στην Ομοσπονδία για την αποκατάσταση της νομιμότητας, η «καραμέλα» ότι για όλη αυτή τη κατάσταση ευθύνονται οι Αθηναίοι και το καθεστώς εργασίας τους, όλα αυτά «ανάγκασαν» τον υπουργό να μας πει μέσα από αυτό το προσχέδιο, αυτό που λέει ο θυμόσοφος λαός : «υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια», δίνοντας του μία θαυμάσια ευκαιρία, την ευκαιρία δικαιολογημένα πια να εφαρμόσει την φιλικά προς τους ιδιώτες κείμενη πολιτική της κυβέρνησης. Η απορία που εξέφρασε ο υπουργός απέναντι στο σύνολο των συνδικαλιστών σε συνάντηση τους στην αρχή των κινητοποιήσεων «γιατί ένας πολίτης για να πάει από το Νοσοκομείο στο σπίτι του χρειάζεται το μέσον του υπουργού;» δεν ήταν τόσο αθώα όσο ακούγεται. Ουσιαστικά ο υπουργός εκείνη την στιγμή εντόπιζε το τεράστιο κενό που υπάρχει. Και λειτουργώντας προληπτικά και θέλοντας να διασφαλίσει και το «επείγον» για τον πολίτη βάζει το ΕΚΑΒ στη γωνία και απευθύνεται στον ιδιώτη. Ίσως να διάβασε πιο σωστά από μας τα στατιστικά στοιχεία των επειγόντων αλλά και των δευτερογενών του παραρτήματος μας, είδε το πραγματικό μέγεθος της προσφοράς του ΕΚΑΒ στον κοινωνικό ιστό και τους έδωσε την σημασία που τους έπρεπε. Ίσως να έμαθε ότι εμείς δεν κάναμε τίποτα για να διασφαλίσουμε το επείγον και τι να κάνει ο υπουργός, αναγκάστηκε να "προσκαλέσει" τον από μηχανής θεό, τον ιδιώτη. Ιδού η πολιτική λύση στο θέμα των δευτερογενών. Μόνο που ο υπουργός, από ότι βλέπετε, έχει συμπεριλάβει στην πολιτική λύση και το επείγον. Και αυτή είναι απάντηση σε όσους ισχυρίζονταν και ισχυρίζονται «έλα μωρέ τι έγινε, ο ιδιώτης υπήρχε και πριν ξεκινήσουμε τις κινητοποιήσεις. Τι μπορεί να κάνει; Το επείγον δεν το πειράζει». Η ίδια απάντηση και σε αυτούς που διατείνονταν και εξακολουθούν να διατείνονται: «Εμείς φταίμε; Εμείς προσπαθήσαμε να αποκαταστήσουμε την νομιμότητα». Αλλά δυστυχώς συνάδελφοι με λάθος τρόπο. Αυτοί λοιπόν είναι εκείνοι που συνέβαλαν με την «καλλιέργεια» αυτής της άποψης τα μέγιστα σε αυτή την δυσμενή για όλους εξέλιξη. Αυτοί και η αδυναμία τους να δουν πέρα από τη μύτη τους, έδειξαν την «κερκόπορτα» του συστήματος και αυτοί την άνοιξαν με τις εγκληματικές επιλογές τους και καλά θα κάνουν από εδώ και στο εξής να σιωπήσουν και να πάνε στο περιθώριο.
6. Την στιγμή που το διαδίκτυο βρίθει από άρθρα και τοποθετήσεις φορέων, εφημερίδων κλπ, η ομοσπονδία ούτε στην ιστοσελίδα της έχει έστω και μία αναφορά για την ύπαρξη του, ούτε και ενημέρωσε το σωματείο μας. Την στιγμή που ξεσηκώνεται ο κόσμος και κάποιοι, όπως ο πανελλήνιος ιατρικός σύλλογος παίρνουν θέση για μας χωρίς εμάς και μάλιστα σε κάποια σημεία εσφαλμένη, η ομοσπονδία προτιμά να τηρεί σιγή ιχθύος και να χειρίζεται το θέμα μόνη της και με …μυστικότητα. Αποτέλεσμα αυτών των χειρισμών:3 προσχέδια και καμία αλλαγή προς το καλύτερο. Όσες έγιναν, εάν έγιναν από την Ομοσπονδία – έτσι τουλάχιστον λένε -, ήταν προς το χειρότερο. Κινητοποιήσεις; Καμία. Αλλά προκύπτει το εύλογο ερώτημα : Κινητοποίηση με ποιους στο πλευρό μας: Tους Αθηναίους που τους έχουμε ενοχοποιήσει και συνεχίζουμε να το κάνουμε, αλλά που παρόλα αυτά φερθήκαν πιο έξυπνα; Τον κοσμάκη της Θεσσαλονίκης που του βγάλαμε την πίστη ανάποδα; Ή ενώ είμαστε σε αναμονή για το, όπως όλα δείχνουν, επιβαρυντικό πόρισμα του Επιθεωρητή για την ΕΔΕ των δευτερογενών; Mε ποιόν λοιπόν στο πλευρό μας και κάτω από ποιες συνθήκες;

5. Πρόταση

Αφού μεταξύ σοβαρού και αστείου υψηλόβαθμο στέλεχος της ομοσπονδίας μας είπε, ότι για το ότι δεν γίνεται τίποτε για αυτό το σχέδιο νόμου ευθύνεται η αντιπολίτευση, και αφού δεν μπήκε στον κόπο να μας δώσει ένα αντίγραφο του, παραπέμποντας μας ……στο Internet, ψάξαμε, βρήκαμε, ενημερωθήκαμε και αυτή είναι η πρόταση μας:

1. Άμεση εξαίρεση του ΕΚΑΒ από το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Το ΕΚΑΒ δεν ανήκει αποκλειστικά σε καμία από την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια περίθαλψη. Ενεργοποιείται σε όλες.
2. Άμεση αλλαγή του νομικού πλαισίου του ΕΚΑΒ με μετατροπή του σε υπηρεσία ασθενοφόρων και ανάδειξη του σε 4 πυλώνα του ΕΣΥ. Οι άλλοι 3 πυλώνες είναι η πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια περίθαλψη. Το ΕΚΑΒ, για να μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό, πρέπει να γίνει οργανισμός με προστιθέμενη αξία υπηρεσιών. Αυτό σημαίνει πρόσθεση υπηρεσιών και όχι συνεχή αφαίρεση. Καινούργιες ειδικότητες – με επαγγελματικά δικαιώματα για κάθε μία από αυτές- πρέπει να προστεθούν, ώστε να καλυφθεί το σύνολο των υπηρεσιών. (π.χ. Αεροδιακομιδές, Πλωτά μέσα, Απεγκλωβιστές , Πληρώματα Διοικητικοί, Διαχειριστές κλήσεων, Δευτερογενείς κλπ). Θα υπάρξει σε σύντομο χρονικό διάστημα αναλυτική ανακοίνωση.
3. Αναδιάρθρωση του οργανισμού στα πλαίσια του νέου νομικού πλαισίου, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις της ευελιξίας και της αποκέντρωσης, για να μπορεί να σταθεί σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
4. Ο ιδιώτης στο δικό μας κομμάτι δεν πρόκειται να κάνει πίσω. Συνεπώς απαιτούνται νομοθετικές ρυθμίσεις, μέσω των οποίων θα κανονισθούν οι κανόνες του «παιχνιδιού» που θα εξασφαλίζουν την θέση του πρώτου «παίκτη» στο ΕΚΑΒ και όχι τη δεύτερη.

Τέσσερις κατευθύνεις, ιδιαίτερα δύσκολες, αλλά που αποτελούν δυστυχώς μονόδρομο. Η άμεση είναι όμως και πριν το σχέδιο έρθει στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή της βουλής, αυτή της εξαίρεσης του ΕΚΑΒ από αυτό. Διότι όπως και να το κάνουμε η ένταξη του στο προσχέδιο, ανοίγει τον δρόμο για συνεχείς επαναπροσδιορισμούς της θέσης του ΕΚΑΒ μέχρι της τελικής υποβάθμισης – ιδιωτικοποίησης (Wink του. Το ΕΚΑΒ θα ανήκει απευθείας στον υπουργό υγείας, όπως προβλεπόταν στο αρχικό προσχέδιο και στο Β’ αναθεωρημένο προσχέδιο και όπως ίσχυε μέχρι τώρα. Ουδεμία διαβεβαίωση της πολιτικής ηγεσίας περί της μη αλλαγής του status λειτουργίας του ΕΚΑΒ, με σκοπό την παραμονή του στο σχέδιο νόμου, δεν είναι αποδεκτή.

Συνάδελφοι μεταφέρατε αυτή την ανάλυση όπου μπορεί ο καθένας. Συζητείστε την. Ελάτε σε επαφή μαζί μας. Θα χαρούμε μέσα από νέες δημοσιεύσεις να μας πείτε ότι έχουμε λάθος. Ότι δεν ερμηνεύουμε καλά το προσχέδιο. Φέρτε προτάσεις. Γενικά ενεργοποιηθείτε. Η μοιρολατρεία δεν μας ταιριάζει. Και εάν τα στελέχη της διοίκησης του ΕΚΑΒ,οι αντιπρόσωποι, εκπρόσωποι, συνδικαλιστές μένουν άπρακτοι, σηκώνουν χέρια ψηλά, εμείς δεν πρέπει να τα παρατήσουμε. Το ψωμί μας κινδυνεύει. Και εάν εμείς οι παληοί αποτελούμε ομάδα χαμηλού κινδύνου, η πλειονότητα των υπαλλήλων του ΕΚΑΒ αποτελούν ομάδα υψηλού κινδύνου. Πρέπει κάτι να γίνει... Πρέπει να ξυπνήσουμε. Ωραία τα επιδόματα, αλλά εδώ πρόκειται για προοδευτική αλλαγή θεσμικού πλαισίου. Και όπως γνωρίζετε ότι έχει να κάνει με θεσμούς και πλαίσια δεν είναι πεδίο δόξης για τον συνδικαλισμό μας.Ουδέποτε έχουν ασχοληθεί εδώ και τόσα χρόνια με τόσο "βαρειά" αιτήματα. Αυτά που πρέπει να γίνουν πολλά και ο χρόνος τόσο λίγος ή να πούμε ότι εμείς αποδεικνύεται τελικά ότι είμαστε λίγοι ή κατά το κοινώς λεγόμενο "τζάμπα" μάγκες;


Έχει επεξεργασθεί από τον/την KOUROUKOS στις Τετ Απρ 30, 2008 11:20 pm, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zakzak



Συμμετάσχουν: 14 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 204
Τόπος: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 29, 2008 8:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σκουρα τα πραγματα !

_________________
τον πεινασμένο,αντι να του δώσεις ενα ψαρι να φάει........μάθε τον να ψαρεύει!!!! (κινέζικη παροιμία)

Ποτε θα γινει καποιο δημοψηφισμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KOUROUKOS



Συμμετάσχουν: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 07, 2008 3:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η αρχή του τέλους; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα Τετάρτη 7 Μαΐου 2008 ο υπουργός Υγείας επισκέφθηκε τον Πρωθυπουργό με θέματα το κάπνισμα σε Δημόσιους Χώρους, την θέσπιση του Οικογενειακού Ιατρού και για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας . Αυτό σημαίνει ότι η ανοικτή διαβούλευση έχει ολοκληρωθεί. Και το Γ' Προσχέδιο μετατρέπεται σε υποψήφιο προς έγκριση Νομοσχέδιο. Περαστικά μας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
xristoc



Συμμετάσχουν: 06 Σεπ 08
Δημοσιεύσεις: 6
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 23, 2009 7:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικα ενα χρονο μετα τι εχει γινει; ξερει κανεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    diasostis Αρχική σελίδα -> ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias

Abuse - Αναφορά παραβίασης - Οροι χρήσης υπηρεσίας.
Powered by forumup.gr Δωρεάν forum, Δημιουργήστε το δικό σας φόρουμ δωρεάν! Created by Hyarbor & Qooqoa
Confirmed

Page generation time: 0.412